Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Ευαίσθητοι με το περιβάλλον οι Έλληνες


Ολοένα και αυξάνεται η ευαισθησία των Ελλήνων για το περιβάλλον, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M). Ειδικότερα, σε πανελλαδικό δείγμα 706 καταναλωτών προκύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν σε ποσοστό 68% να αγοράζουν φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, ενώ σε ποσοστό 78,5% δηλώνουν ευαισθητοποιημένοι σε θέματα περιβάλλοντος. Ακολούθως, ποσοστό 72,3% σκέφτεται συχνά τη βλάβη που προκαλεί στο περιβάλλον, ποσοστό 39,4% εκτιμά ότι ο μέσος πολίτης δεν έχει τη δύναμη να σταματήσει τη μόλυνση του περιβάλλοντος, ποσοστό 84,8% πιστεύει ότι η προσωπική δράση όλων μπορεί να φέρει αλλαγή στην προστασία του περιβάλλοντος, ποσοστό 15,9% πιστεύει ότι το κίνημα για το περιβάλλον είναι απλά μια μόδα, ενώ ποσοστό 47,3% όταν αγοράζει προϊόντα προσπαθεί να σκεφτεί πως η χρήση τους θα επηρεάσει άλλους και το περιβάλλον.



Σε ό,τι αφορά στις κατηγορίες των προϊόντων που αγοράζουν, σε αυτές περιλαμβάνονται προϊόντα από ανακυκλωμένο χαρτί (58,6%), βιολογικά τρόφιμα (57,2%), απορρυπαντικά (56,7%), οικολογικά οικιακά προϊόντα (54,4%) και φυτικά καλλυντικά (30,2%).

Αναφορικά με τα βιολογικά προϊόντα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι οι καταναλωτές τα αγοράζουν κυρίως από τα σούπερ μάρκετ (55%), ενώ ο λόγος που τα προτιμούν από τα μη βιολογικά είναι ότι είναι πιο υγιεινά (80%).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου