Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

Η...φρουτένια ομορφιά!



Ακόμη και αν δεν είστε «λάτρης» των φρούτων, σίγουρα θα δείχνετε ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο από τα καλοκαιρινά φρούτα, το οποίο πιθανόν να έχετε συνδέσει με ευχάριστες οικογενειακές στιγμές σε μια βεράντα, υπό το φως του φεγγαριού. Αυτό που καθιστά τα θερινά φρούτα τόσο δημοφιλή είναι η γλυκιά τους γεύση, που οφείλεται στη μεγάλη περιεκτικότητά τους σε φυσική ζάχαρη. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και εξωτερικά για την φροντίδα της επιδερμίδας σας.





Καρπούζι ο βασιλιάς του καλοκαιριού
Το δροσερό καρπούζι αποτελεί ένα ιδανικό και ελαφρύ γεύμα, άκρως συνδεδεμένο με τους καλοκαιρινούς μήνες. Συγκεκριμένα, 100γρ. φρούτου αποδίδουν μόλις 30 θερμίδες. Ωστόσο, η υπερκατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους, καθώς περιέχει αρκετή φυσική ζάχαρη. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, θειαμίνη, B6, C, λυκοπένιο, κάλιο, φυτικές ίνες και έχει αντιοξειδωτικές. Σύμφωνα με ορισμένες έρευνες μια φέτα καρπούζι παρουσιάζει παρόμοιες ιδιότητες με αυτές του Viagra. Για αυτό ευθύνεται η ουσία κιτρουλίνη που περιέχει το καρπούζι η δράση της οποίας μοιάζει με αυτή του μπλε χαπιού.

TIP: Αφήστε λίγο από το καρπούζι για να «δροσίσετε» την επιδερμίδα σας! Θα χρειαστείτε 2 με 3 φέτες φρούτου πάνω στις οποίες θα ρίξετε λίγες σταγόνες λεμονιού και αφού παγώσουν καλά στο ψυγείο θα τις τοποθετήσετε σε πρόσωπο και λαιμό για περίπου 20 λεπτά.


Κεράσια τα ελκυστικά

Έχουν χαμηλή θερμιδική αξία ενώ παράλληλα δημιουργούν αίσθημα κορεσμού. Αποδίδουν 47 θερμίδες στα 100γρ. Οι στρογγυλοί αυτοί «καρποί» περιέχουν μεταλλικά άλατα, φυτικές ίνες, ελαγικό οξύ, καθώς και βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνη B, σε κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και χαλκό. Ακόμη, διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες. Σύμφωνα με έρευνες, ο χυμός των κερασιών θεωρείται ισχυρό αντιβακτηριακό που μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της τερηδόνας των δοντιών.

TIP: Για αναζωογόνηση και τόνωση της επιδερμίδας χρησιμοποιείστε μάσκα, από 10 κεράσια (χωρίς κουκούτσια) και μια κουταλιά της σούπας μέλι, την οποία απλώστε για 20 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε με χλιαρό νερό.

Πεπόνι ο χρυσαφένιος πειρασμός
Φρούτο γλυκό και σαρκώδες που αποτελεί εκτός από ιδανικό σνακ και γκουρμέ ορεκτικό, όταν συνδυάζεται με αλλαντικό τύπου προσούτο. Αποδίδει 34 θερμίδες στα 100 γρ. φρούτου. Αν και είναι ελαφρύ στη γεύση περιέχει μεγάλη ποσότητα φυσικής ζάχαρης. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C, καθώς και σε θειαμίνη, νιασίνη, Β6 και κάλιο. Το πεπόνι είναι κατά της δυσκοιλιότητας και καλό διουρητικό. Ξεφλουδισμένοι οι σπόροι του, δίνουν γαλάκτωμα με νερό, που είναι κατά των παθήσεων της ουρήθρας και της κύστεως.

TIP: Μια μάσκα ιδανική για ταλαιπωρημένο και αφυδατωμένο δέρμα! Ανακατέψτε τον πολτό από ¼ ώριμου πεπονιού με 3 κουταλιές της σούπας άμυλο ρυζιού, ώστε να δημιουργηθεί ένα συμπαγές μείγμα. Μετά από 20 λεπτά η επιδερμίδα σας θα είναι πιο λαμπερή από ποτέ!

Ροδάκινο το ελιξίριο της νεότητας

Χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχουν τα ροδάκινα, έχουν και σημαντικές αντιγηραντικές ιδιότητες. Το σαρκώδες αυτό φρούτο δίνει 37 θερμίδες ανά 100γρ. Αποτελούν καλή πηγή βιταμινών Α, C και Ε καθώς και φολικού οξέος, ασβεστίου, φωσφόρου και νατρίου. Εκτός από νόστιμα, τα ροδάκινα είναι και ευκολοχώνευτα ενώ θεωρούνται καλό διουρητικό.

TIP: Αντιγηραντική και ενυδατική μάσκα προσώπου. Θα χρειαστείτε μόνο τον πολτό από 2 φέτες ροδάκινο και 1 κουταλιά της σούπας κρέμα γάλακτος. Απλώστε το μείγμα σε πρόσωπο και λαιμό και αφήστε το για τουλάχιστον 20 λεπτά.

Σταφύλι το δημοφιλές

Φρούτο με φανατικούς οπαδούς, το οποίο περιέχει 63 θερμίδες ανά 100γρ. Ωστόσο, έχει πολύ ζάχαρη και θα πρέπει να είστε προσεχτικοί στην κατανάλωση τους. Είναι τροφή πλούσια σε κάλιο και βιταμίνες Α, Β και C, ενώ η φλούδα τους περιέχει το πολύτιμο φυτικό συστατικό ρεσβερατρόλη.

TIP:1) Για μετά την έκθεση στον ήλιο.
Λιώστε 10-12 ρόγες πράσινου σταφυλίου και ανακατέψτε τις με 1 κουταλιά της σούπας μέλι και έναν κρόκο αυγού. Αφήστε το μείγμα να δράσει για 15 λεπτά.
2) Για όμορφα νύχια χωρίς παρανυχίδες.
Θα χρειαστείτε 5 σταφύλια (καλύτερα μαύρα γιατί περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά) και 1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη. Κόψτε τα σταφύλια στη μέση και γεμίστε τα με ζάχαρη. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τα για να κάνετε μασάζ γύρω από κάθε νύχι 9τουλάχιστον για 30 δευτερόλεπτα). Στη συνέχεια σκουπίστε τα χέρια σας και προσθέστε ενυδατική κρέμα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου