Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Αυτό και αν είναι άλμα πάνω από τον Ισθμό!




Ο παγκοσμίου φήμης, πρωταθλητής freestyle motocross Robbie Maddison, πραγματοποίησε σήμερα, ένα μοναδικό άλμα, πάνω από τον Ισθμό της Κορίνθου με τη μοτοσικλέτα του. Ο 28χρονος Αυστραλός, απογειώθηκε από τη νοτιοδυτική πλευρά του Ισθμού και αφού πραγματοποίησε άλμα μήκους 85 μέτρων, προσγειώθηκε με ασφάλεια στην απέναντι πλευρά.

Ο Robbie Maddison έγινε ο πρώτος fmx αναβάτης που επιχείρησε και κατάφερε κυριολεκτικά να πετάξει με τη μοτοσυκλέτα του, Honda 500, πάνω από τον Ισθμό της Κορίνθου. Ο Maddison πήρε φόρα από την ειδικά κατασκευασμένη ράμπα απογείωσης, επιτάχυνε τη μοτοσυκλέτα του αγγίζοντας τα 125χλμ/ ώρα, αψήφησε τις ισχυρές δίνες των ανέμων και «πέταξε» πάνω από τα νερά του Ισθμού, σε ύψος 95 μέτρων.
«To να πραγματοποιήσω άλμα πάνω από τον Ισθμό με τη μοτοσικλέτα μου είναι μια πρόκληση στην οποία απλά δεν μπορούσα να αντισταθώ. Αυτό το εγχείρημα είχε τις μεγαλύτερες δυσκολίες που έχω αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα. Η μεγαλύτερη δυσκολία που έπρεπε να αντιμετωπίσω ήταν ο φόβος μου. Πιστεύω ότι στη ζωή πρέπει να παίρνουμε ρίσκα, γιατί αυτά, μας κάνουν πιο σοφούς. Το να έρθω λοιπόν αντιμέτωπος με κάτι τέτοιο, θα με βοηθήσει να μπορέσω να αντιμετωπίσω τις επόμενες προκλήσεις που θα προκύψουν στη ζωή μου. Είμαι ενθουσιασμένος που τα κατάφερα γιατί ,όπως είναι καταννοητό, είχα μόνο μια ευκαιρία» λέει ο Robbie.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου